شورت اضطراری چیدامه

شورت اضطراری چیدامه

شورت اضطراری چیدامه

شورت اضطراری چیدامه، یه شورت خیلی خیلی راحته که قراره برای تایم های کوتاه بین تعویض استفاده بشه و از نوزادی هم سایزبندیش رو تولید می کنیم. شورت اضطراری یه محصول خنک و سبکه که الان خصوصا گرمه و کودکتون نیاز داره یه تایم هایی پاش هوا بخوره. قسمت های کمر و رون شورت اضطراری از کشهای فوق العاده نرمی استفاده شده است.

این محصول با شورت آموزشی چه تفاوتی داره؟

شورت اضطراری

یه شورت نخی سبک و راحت برای وقتی که می خواهید کودکتون تام های بین تعویض پاهاش استراحت کنه و راحت باشه.

این شورت خیلی کم حجمه. تمام قسمت های این شورت بجز فاق نخ پنبه هست. قسمت فاق هم لایه میانی که تماسی با پوست کوک نداره عایق می باشد.

اگه کودکتون رو از پوشک گرفتین و گهگاهی فراموش می کنه و دیر اطلاع میده این شورت با نگهداری حدودا یه ربع به شما فرصت تعویض بعد از کثیف شدن شورت رو میده.

شورت آموزشی

شورت آموزشی چیدامه

قسمت بیرونی شورت آموزشی کاملا عایق می باشد و این امکان رو میده که برای زمان از پوشک گرفتن نگهداری مناسبی داشته باشه. داخل شورت پارچه پنبه ای با بافت حوله ای هست که جذب مناسب رو ایجاد می کنه.

به نسبت شورت اضطراری نگهداری و حجم بیشتری داره. پروسه از پوشک گرفتن رو با سه یا چهار عدد از این شورت های آموزشی شروع کنین و خیلی راحت کودکتونو از پوشک بگیرید.

تایم نگهداری شورت آموزشی حدودا یک ساعت اعلام می کنیم؛ هرچند مصرف کننده های محصول تا دو ساعت هم شده بدون نم دهی استفاده کردند. پس کاملا به حجم ادرار کودک بستگی داره.

برای خرید شورت اضطراری کلیک کنید.

برای دیدن کانال یکتا پلاس کلیک کنید.

برچسب ها:شورت اضطراری

علیرضا سمیعی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز ایجاد می شود.